Köpevillkor
Anmälan till All Star Gymnastics GF
Anmälan och intresseanmälan till föreningens grupper sker via www.allstargymanstics.se
Betalning
Betalning sker med kort. Bekräftelse på bokning skickas via mejl så snart bokningen är genomförd.
Medlemsavgift
Enligt All Star Gymnastics GF stadgar är man som medlem skyldig att betala medlemsavgift samt övriga avgifter som beslutats av All Star Gymnastics GF. Medlemsavgiften betalas årsvis och fastställs av årsmötet.
Medlemskapet är personligt
Medlemskapet knyts till ditt personnummer, och medlemskapet är därmed personligt.
Tidpunkt för startdatum/slutdatum är angivna vid bokning och i bekräftelsen. Träning levereras enligt gruppens utsatta startdatum.
Ångerrätt
● Inom 10 dagar efter genomförd bokning, ska eventuell avbokning meddelas
● Meddelande om avbokning kan lämnas skriftligen till info@allstargymnastic.se
● Meddelande om avbokning ska innehålla dina personuppgifter samt uppgift om den grupp du är anmäld till.
Återbetalning
Återbetalning efter ångerrättstiden gått ut sker enbart vid sjukdom och skall intygas av läkare. Vi tar ut en administrationsavgift på 200:-
Vi återbetalar inga medlemsavgifter.